Nawigacja
Czary - Spells
  Bardock
  Bills
  Black Goku
  Brolly
  Buu
  C16
  C17
  C18
  Caulifla
  Cell
  Chibi Trunks
  Cooler
  Dendy
  Freeza
  Fu
  Janemba
  Jiren
  HIT
  Pan
  Piccolo
  Shenron
  Shin
  Son Gohan
  Son Goku
  Son Goten
  Tapion
  Trunks
  Tsuful
  Vegeta
  Victorius
  Whis
  Zamasu

Pomoce
  Reborn - Co i jak.
  Spell For All
  Bonus Spell
  Komendy/Pomoc
  NameLock
  DBV Beta Client
  Monster List
  ITEMS List
  SKILL Train | Offline
  Poradniki (Youtube)

Dodatki w grze
  Auction Items
  AutoLoot
  Dungeon System
  Flowers System
  Fuzje
  Market Place (Depo)
  Master System
  Rider System
  Pointers | Monster F
  Upgrade Items
  Kopalnia|Metal Stone
  Set Items

   Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Zapomniane hasło?
   Dungeon DBVictory
Dungeon DBVictory


Info: Na serwerze DBVictory stworzyliśmy Dungeon system
- Raz na 24h możemy wykonać aby móc odebrać nagrodę
* Aby sprawdzić kiedy możemy odebrać nagrody wpisujemy !info

Mamy 4 normalne dungeony oraz 2 bonusowe z podziałką na level:
Normal:
1. Easy: 400-600 Level | 1-4 graczy
2. Medium: 601-750 Level | 1-4 graczy
3. Hard: 751-900 Level | 1-4 graczy
4. Expert: +901 Level | 1-4 graczy

Bonus:
B: I Medium: 650-899 Level | 2 graczy
B: II Hard: +900 Level | 1 gracz

Nagroda: (w zależności od LVL, nagrody za dany dungeon w opisie poniżej - głównie +level oraz DPoint [info na końcu poradnika])


Poradnik:
1. Udajemy sie do Dungeon Room




2. Aby wejść do teleportu jednorazowo musimy mieć przy sobie:
20x Destroyed saiyan boots - Wypada np z: Furie Son Gohan / Son Gohan GOD / Ultra Bardock / Bardock GOD
20x Saiyan Legs - Wypada np z: Black Oozar / Brolly / Chibi Gunso / Goggeta
20x Cosmic Armor - Wypada np z: Black Oozaru / Chibi Son Gohan / Gunso / Rocco / Son goku
20x Toupee - Wypada np z: Tsuful GOD / Ultra Tsuful / Ultra Fury Tsuful
1x (Open) Box digital card of GOD - Użyty / otwarty Box digital card of GOD (nowy box mozna kupić w DBV Shop na stronie lub odkupić od graczy)

3. Jeśli mamy już przedmioty, wchodzimy do teleportu i zostajemy przeniesienie do Dunge Roomu
- przedmioty teleport bierze tylko raz!


Opis: (Jeśli zginiemy arenach nie tracimy EQ / level | W każdym dunge mamy teleport do wyjścia)


1. Easy (400-600 Level | 1-4 graczy):
- Wchodzimy do pokoju, czekają tam na nas potwory "[D] #C" jako przeszkody, drzwi oraz 3 dźwignie.
- Musimy przeciągać dźwignię wg kolejności (losowo przy wejsciu)
- W każdej dźwigni jest inny BOSS, respi się on obok drzwi (zaznaczone zółtą kropką)
* 1 dźwignia przywołuje potwora [D] #C13 (4 mln HP / HIT: 60k - 100k) - można bic tylko z glove/sword
* 2 dźwignia przywołuje potwora [D] #C14 (8 mln HP / HIT: 60k - 100k) - można bic tylko z czarów dystansowych (target)
* 3 dźwignia przywołuje potwora [D] #C15 (32 mln HP / HIT: 60k - 100k) - można bic tylko z fali (masenko tip)

Po zabiciu tych 3 potworów udajemy się do drzwi, przechodzimy i pojawia sie [D] Super #C13 (12 mln HP / 100k - 160k / +bonusowe czary fala/obszar / + Klony poprzednich otworów) - w pokoju pojawia się fala która zadaje 20-50k obrażeń
- Po zabiciu [D] Super #C13 pojawia się teleport, wchodzimy i odbieramy nagrodę:
+5 Level
400x Senzu
1x Carpet box (losowy dywan do domku)



2. Medium (601-750 Level | 1-4 graczy):
- Wchodzimy do pokoju, czekają tam na nas potwory "[D] Drop II" jako przeszkody
- Na mapie mamy pokji wraz z zejściem na dół, w nich szukamy dźwigni i ciągniemy i dostajemy napis: "Ok, find box!"
- teraz szukamy skrzyni i otwieramy ją (otrzymujemy do pustego ammo slotu przedmiot Tapion Ocarina)
* (skrzynia i dźwignie za każdym razem jest w innym losowym miejscu!)
- Szukamy pomieszczenia gdzie nie ma potworów i wchodzimy (solo room). Po wejściu pojawi się potwór [D] Tapion (60 mln HP / HIT: 110k - 170k / +czary obszarowe 50-100k)
UWAGA: Po zabiciu potwora pojawi się jego ciało [D] Tapion (corpse), teraz musimy stanąć obok czekać aż pojawi się na nim animacja, jeśli je pojawi klikamy w Tapion Ocarina (czas jest różny)
* Jeżeli zrobimy to za szybko lub za wolno potwór się odrodzi i musimy powtarzać walkę.
- Po wykonaniu otrzymujemy informacje "You did it!" oraz przenosi nas pod nagrodę:
+4 Level
1x DPoint
500x Senzu
1x Carpet box (losowy dywan do domku)


3. Hard (751-900 Level | 1-4 graczy):
- Wchodzimy do pokoju, czekają tam na nas potwory "[D] Drop" jako przeszkody

- Musimy za pomocą crystal neutralizator usuwać pajęczyny aż odgrodzimy drogę do Bossa (szukamy go na mapie w pokojach, klikamy i dostajemy go do pustego ammo slotu)

UWAGA: Po usunięciu pajęczyny w losowym miejscu pojawia się nowy crystal neutralizator oraz 2x potwór [D] Orpo (200k HP / HIT: 4k - 14k)
- Usuwamy pajęczyny aż będzie droga do drzwi. Teraz musimy odszukać 3 dźwignię w pokojach, przeciągać je należy wg kolejności (przy każdym wejściu na Dunga jest inna kolejność!)
UWAGA: po pociągnięciu pojawi się potwor (za każdym razem) [D] Bujin (5 mln HP / HIT: 20-50k) lub [D] Zangya (10 mln HP / HIT: 20-70k) - musimy je pokonać aby móc przeciągać kolejne dźwignie
- Przy ostatniej prawidłowej dźwigni pojawi się napis "Door is open!" (dźwignie można robić w trakcie usuwania pajęczyn)

- Przechodzimy przez drzwi do BOSSA (multi room) i pojawia nam sie potwor:
[D] Bojack (8 mln HP / HIT: 130-160k) - jeżeli potworowi zostanie ok 15% HP znika i pojawi się jego mocniejsza wersja:
[D] Bojack II (32 mln HP / HIT: 110-190k / +czary bonusowe obszar/silence 100-200k) - można bić tylko glove/sword + czary targetowe
- Po pokonaniu ostatniego bossa pojawi się teleport do nagrody:
+4 Level
2x DPoint
600x Senzu
1x Carpet box (losowy dywan do domku)



4. Expert (+901 Level | 1-4 graczy):
- Wchodzimy do pokoju (musimy mieć przy sobie 350senzu), czekają tam na nas potwory "[D] B Jr." jako przeszkody
- Po wejściu mamy skrzynkę, otwieramy ją i do naszego pustego ammo slotu trafi przedmiot DungeReg (koszt 350Senzu - nie zwracane!)
- Idzemy do pokoju z Bossem (solo room) i walczymy z nim (jeżeli wyjdziemy z roomu i wejdzie ktoś inny potwor się resetuje!)

Boss: [D] Brolly (170 mln HP / HIT: 70-110k / + czary bonusowe obszar/odpychanie 90-150k)
- Jeśli potworowi spadnie %hp (różne przedziały) dostajemy napis: "NOTE: Find special levers on the map that will weaken the monster!" , teraz musimy wyjść z pokoju i poszukać dźwigni na jednym z pieter w podziemiu (pierwsze zejście zaznaczone żółtą kropką)
- Ciągniemy dźwignię, potworowi spada trochę HP i możemy walczyć dalej aż go zabijemy.
- Po zabiciu jesteśmy przeniesieni za drzwi, teraz idziemy do teleportu i wrzuca nas do pokoju z nagrodą:
+2 Level (do max 1000 lvl)
3x DPoint
600x Senzu
1x Carpet box (losowy dywan do domku)



Bonus: I (Medium) (650-899 Level | 2 graczy):

- Wchodzimy do pokoju (tylko dla 2 graczy). Na środku mamy Boss Room, jeden z graczy musi wejść do pokoju, pojawi się potwór:
[D] Kamin (10 mln HP / HIT: 40-80k / +bonusowe 80-100k)
UWAGA: Gracz, który chodzi jako pierwszy musi LICZYĆ KAŻDY zadany cios/hit, któr zabrał HP potworowi.
- Po zabiciu wchodzi drugi gracz i musi zadać dokładnie taką samo ilość uderzeń potworowi [D] Oren co poprzedni gracz (np. pierwszy gracz zadał 124x uderzenia do zabicia potwora, to gracz drugi musi zadać również 124x uderzeń i wyjść z pokoju!)
- Jeśli spełnimy te warunki po chwili otwierają się wejścia do roomu, a w nim pojawi się:
[D] Kamioren (25 mln HP / HIT: 70-100k / +bonusowe 100-130k / +Potwór czasem bierze jednego gracza, zamyka wejścia do pokoju (można wejść przez kratę) i walczycie solo)
- Kiedy zabijemy 'Kamioren' (potwor traci fuzje) i walczymy z 'Kamin' i 'Oren' na raz! (jeden z nich jest klonem, jeśli zabijemy mastera wygrywamy)
- Po zabiciu 'mastera' zostajemy przeniesieni do pokoju z nagrodą:
+1 Level
1x DPoint
700x Senzu
1x losowy Booster (boostery np: +HP%, Ki, Skill)
Możliwość wylosowania 1x Gold Coin (do kasyna) lub 1x Digital Card of GOD



Bonus: II (Hard) (+900 Level | 1 gracz):

- Wchodzimy do pokoju, na środku jest Boss Room (solo). Wchodzimy przez drzwi. Pojawi się boss:
[D] Laggs (10 mln HP / HIT: 100k / Duży defense)
- Laggs wyrzuca gracza na koniec pokoju, pojawiają się pułapki na ziemi (zabierają HP po wejściu)
- Co jakis % jej HP Laggs łapie w lodową pułapkę gracza, ten zaś musisz znaleź osłabiony lód (reszcie można zbic tylko do 50% HP), Laggs tez zaczyna się ruszać po arenie i atakować z fal!
* Dodatkowo będąc w pułapce musimy uważać na pojawiający sie napis !!! - ostrzega nas ze za chwilę w tym miejscu pojawi zostanie zadane obrażenie oraz jeśli trafi nas 5 razy (ogólnie) wyrzuca nas a pokoju i zaczynamy od nowa!
- Powtarzamy wszystko aż zabijemy Laggs. Wrzuci nas do nagrody:
1x DPoint
800x Senzu
1x losowy Booster (boostery np: +HP%, Ki, Skill)
Możliwość wylosowania 1x Gold Coin (do kasyna) lub 1x Digital Card of GOD



DPoint:
- Za wykonywanie Dungonów otrzymujemy DPoint, są to punkty dzięki, którym możemy otwierać skrzynie obok NPC Dunge Master [Aby sprwadź stan naszych DPoint wpisujemy !info]

Dungeon Box [Tier One]: [koszt: 1x DPoint]
* 1/4 part of Bonus HP
* 1/4 part of Bonus KI
* 1/4 Power injection [part]
* 1/4 Power recover [part]
* 1/4 PACC Scroll [part] (na razie nie ma zastosowania)
* 1/4 Glove Paper [part] (to: Skulled Glove (Atk:14, Def:10). 20% to bonus +8% DMG. +3% drop loot.)
* 1/4 Sword Paper [part] (to: Skulled Sword (Atk:14, Def:10). 20% to bonus +8% DMG. +3% drop loot.)
* 1/4 part of Old Upgrade Scroll
* God Essence box
* Warlord sword
* Super fury legs
Info: Party - jeżeli mamy wszystkie 4 kawałki, zmieniamy na całość u NPC Dunge Master

Dungeon Box [Tier Two]: [koszt: 20x DPoint]
* Injection Power
* Bonus KI
* Rusty Armor
* Rusty Legs
* Rusty Boots
* Broken Golden Scouter
* Boss Ball (Red, Orange, Yellow, Bright Blue)

Dungeon Box [UI Aura]: [koszt: 60x DPoint]
~ Można otworzyć tylko jeśli mamy wykonany Quest Ultra Instinct
* Otrzymujemy UI Aura - możliwość zmiany kolorów aury na własny!

Polityka Plików Cookie